Koliki značaj Internet i web dizajn imaju u današnjoj svetskoj trgovini svima je već jasno. Veći je problem pogoditi pravu meru i ukus potrošača pri izradi vaše Internet prezentacije. Mnogo je polemike oko toga kako to sve funkcioniše u Srbiji, ali ono što je sigurno jeste činjenica da to tržište kod nas ima svake godine rast od najmanje 10 procenata. To je naravno povezano i sa povećanjem broja kompjuterski pismenih ljudi i sa razvojem društvenih mreža kao motorom munjevitog rasta. Izrada web sajta Beograd stavlja na mapu gradova gde je ovo tržište na svetskom nivou, a ljudi koji se time bave spadaju u sam svetski vrh. Jako su poštovani na svim kontinentima i njihovi projekti su dosta dobro plaćeni od strane velikih agencija i kompanija. Koliko je izrada web sajta važna u svetu najbolje pokazuju i cene koje neki uspešni sajtovi dostižu na globalnom tržištu.
Posted to izrada sajtova
10/28/2012
Edit
Nije dovoljno samo da imate na raspolaganju kvalitetan servis štampača u Beogradu, već je potrebno da imate redovno održavanje štampača i njihovo kontrolisanje. Servis štampača Beograd ima bar na stotine, samo treba napraviti dobar izbor ko će vam to raditi. Šta sve rade? Oni rade punjenje tonera, reciklaža tonera drugim rečima, dopuna ketridža, ili drugim rečima punjenje ketridža, servisiranje štampača, prodaju se i rezervni delovi za sve vrste štampača i rezervni delovi za sve vrste toner kaseta, prodaju boje za punjenje tonera. Redovnim vođenjem računa o opremi dići ćete nivo otiska na potreban nivo i moći ćete da štampate i najzahtevnije i najvažnije dokumente. Najbolji servis štampača, ne vrši uvek i najbolje punjenje tonera, zato što punjenje tonera ponajviše zavisi od kvalitetnog repromaterijala. Kad je u pitanju dopuna ketridža isti je slučaj sve će zavisiti sa čime se radi i kakvog je kvaliteta boja i ima li svih rezervnih delova za štampače. Ako je u pitanju reciklaža tonera Beograd je smatra izuzetno bitnom sa ekološkog aspekta, ali o tome u nekom drugom tekstu.
Posted to Generalna
10/06/2012
Edit
Profesionalna sredstva za čišćenje poslovnog prostora veoma su važna za
poslovanje svih vrsta preduzeća,
naročito ugostiteljskih objekata ili HoReCa sektora. Higijena je nešto što može
da pokvari utisak vaših poslovnih partnera o vama već pri prvom sastanku.
Mislite u svakom trenutku o tome koliki poslovni gubitak možete pretrpeti iz
krajnje banalnog razloga. Kakav utisak može imati neki poslovni partner o firmi
kada uđe u toalet i nema toalet papir i ubrusi nedostaju u aparatu, kada nema
tečni sapun da opere ruke. Možete li takođe da zamislite kakav utisak čistoća
ostavlja na svakog gosta restorana ili hotela. Naravno, više niko za
profesionalno čišćenje ne koristi skupu komercijalnu hemiju, već profesionalna
sredstva za čišćenje velikih prostora. Preduzeća i ugostiteljski HoReCa objekti
sve više koriste i profesionalnu opremu za toalete kao što su aparati u kojima
se stavljaju toalet papir i ubrusi, kao i tečni sapun. Kese za đubre, tečni sapun, ubrusi, toalet papir, deterdžent za čišćenje
toaleta, sredstva za pranje podova i parketa, samo su neki od proizvoda koje
morate uvrstiti u vaše redovne nabavke.
Posted to Generalna
09/23/2012
Edit
Mnoge kompanije, najčešće one koje su tek otvorene, nemaju mogućnost da
se nose sa konkurencijom koja vlada na tržištu. Kako prevazići taj problem?
Najbolji primer možemo videti na samom Internetu. Neke kompanije već su odavno
pozicionirane na prvoj strani Google pretraživača i uložile su za to veliki
trud, ali ukoliko platite Google reklame, naćiće te se u samom vrhu pretrage u
njihovom društvu. Dakle, prilično jeftinom reklamom na Internetu stvorile su
sebi potencijal da ravnopravno uđu u trku sa najjačim igračima u oblasti kojom
se bave. Cilj zajedničkog oglašavanja je da sinergijom budžeta i ponuda okupi
potencijalno povezanu tražnju u oblasti poslovne logistike ili nabavke roba i
usluga. Ljudi kojima je potreban kancelarijski materijal svakako mogu imati i
potrebu za čišćenjem svojih kancelarija. Portal Poslovna logistika savršeno je
prepoznao taj potencijal.
Posted to Generalna
09/16/2012
Edit