Poslovna logistika - zajedničko oglašavanje na internetu
09/16/2012
Mnoge kompanije, najčešće one koje su tek otvorene, nemaju mogućnost da se nose sa konkurencijom koja vlada na tržištu. Kako prevazići taj problem? Najbolji primer možemo videti na samom Internetu. Neke kompanije već su odavno pozicionirane na prvoj strani Google pretraživača i uložile su za to veliki trud, ali ukoliko platite Google reklame, naćiće te se u samom vrhu pretrage u njihovom društvu. Dakle, prilično jeftinom reklamom na Internetu stvorile su sebi potencijal da ravnopravno uđu u trku sa najjačim igračima u oblasti kojom se bave. Cilj zajedničkog oglašavanja je da sinergijom budžeta i ponuda okupi potencijalno povezanu tražnju u oblasti poslovne logistike ili nabavke roba i usluga. Ljudi kojima je potreban kancelarijski materijal svakako mogu imati i potrebu za čišćenjem svojih kancelarija. Portal Poslovna logistika savršeno je prepoznao taj potencijal.
0 Comments Add your own
Leave a Reply